love bentuk hati , kucing dgn ayam crispy ;p

kau suka x semestinya kau cinta. kau sayang x semestinya kau cinta..tapi kalau kau tanya, apa itu cinta? aku pon x pasti nak jawab ape.. umm.. complicated! aku tanya kau, apa itu cinta? aku tahu kau akan jawab..perlu ada sayang dan percaya tapi kalau kau tanya aku, aku percaya ke itu cinta, ak jawab, tak,aku x percaya..sebab nye..ada ke orang yang boleh percaya orang lain seratus percent mcm percayakan keluarga?..kucing kau pun kau x percaya nk tnggal dia berkhalwat dgn ayam goreng crispy kau (aku tahu hambar =_=)..  cinta? pernah ke aku rasa cinta..umm..jawapan tu pon aku x pasti.. teruk betul kan, benda mcm tu pon x tahu. macam x pernah bercinta je..kalau kecewa tu tanda cinta ke? kalau cinta tu kena manja2 ke? kalau cinta rock2 x boleh ke? kalau cinta cm dalam drama tu wujud ke? ehh.. x faham la.! byk betul persoalan aku pasal cinta ni..aishh.. bagi la aku soalan ilmiah, lagi senang dari persoalan2 mcm ni.. dan persoalan aku yang terakhir.. benarkah love bentuk hati?
pss.. : aku tinggalkan korang dengan puisi x seberapa ni

cinta..
kau ucap mungkin dengan rasa atau sebagai perasa
perasa?
membungakan kata
penghidup gelora
jika kau kata kerana rasa
apa sebabnya
kerana ayu wajahnya
atau budi pekertinya
persetan jika kau kata wajah bukan yang utama
kerana apa?
kerana kau  & aku manusia
jadi kejadah apakah itu cinta?

(pss…jiwang kemain)
assalamualaikum,x jawab dosa, kalau jawab i suka 😉
love,faz fadzil =)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s